Blogi: Kiitos palautteestasi! Asiakkaan kokemus on KOKOlle tärkeä

Viime vuoden lopulla saimme työntäyteisen koronavuoden päätteeksi suuren ilon aiheen: haastavasta vuodesta huolimatta KOKOn asiakastyytyväisyystulokset olivat historiansa parhaat. Arkinen työmme oli jalostunut kyselyyn vastanneiden kokemuksissa kuulevaksi korvaksi, kullanarvoisiksi neuvoiksi, helppokäyttöisiksi palveluiksi ja tärkeäksi työttömyysajan toimeentuloksi.

Suvi Forssell, KOKOn palvelu- ja henkilöstöjohtajaKirjoittajan arkisto

Blogi: Vastuullinen taloudenpito suojaa myrskyissä

Kirjoitin tammikuussa talous- ja työttömyystilanteen vaikutuksista KOKO-kassan talouteen. Silloin talouden taivaalla näkyi korkeintaan joitain tummia pilviä, ja nekin siinsivät vielä kaukana horisontissa. Koronapandemia käänsi tilanteen päälaelleen ja myrsky nousi hetkessä.

Panu Lavonen, KOKOn talousjohtajaKirjoittajan arkisto

Oletko jo tutustunut eAsiointiin?

Jos olet hakenut KOKOsta ansiopäivärahaa, on eAsiointi sinulle varmasti jo tuttu. Jos et ole, käy ihmeessä tutustumassa siihen. Palvelu on kaikkien KOKOn jäsenten käytössä ja voit kirjautua omilla verkkopankkitunnuksillasi.

Mika Kaikkonen, KOKOn jäsenyysvastaavaKirjoittajan arkisto